Zaradi velikega povpraševanja po novih modelih februarja ponovno povečanje Fordove prodaje in tržnega deleža v Evropi
- Fordova skupna prodaja vozil* se je februarja povečala za 11,7 odstotka in za 10,4 odstotka v prvih dveh mesecih, kar je znatno več od rasti v panogi s 7,1 in 6,8 odstotka
- Fordov skupni tržni delež se je v Evropi v obeh obdobjih povečal za 0,3 odstotne točke na 7,3 odstotka v februarju in 7,5 odstotka v prvih dveh mesecih
- Prodaja Mondea se je v primerjavi z lanskim letom povečala za 33 odstotkov, Kuge za 40 odstotkov, gospodarskih vozil prav tako za 40 odstotkov, kupci pa so naročili tudi 30 odstotkov več novih Focusov
- Fordova prodaja v pomembnejših prodajnih kanalih – vključno z maloprodajo in prodajo kupcem avtoparkov – je znašala 74 odstotkov prodaje Fordovih osebnih vozil, kar je šest odstotnih točk nad povprečjem v panogi
- Februarski in letošnji tržni delež pri gospodarskih vozilih sta med najboljšimi v skoraj dveh desetletjih
- Leto 2015 bo s številnimi novimi Fordovimi modeli eno najbolj zanimivih, saj približno polovico Fordove prodaje ustvarijo novi ali znatno prenovljeni modeli
Köln / Ljubljana, 13. marec 2015 – Paleta modelov Forda Evropa – vodilno mesto v njej imajo Mondeo, Kuga, EcoSport in gospodarska vozila Transit – je februarja Fordu spet pomagala povečati prodajo in tržni delež.
Ford je februarja prodal skupno 78.100 vozil na svojih 20 glavnih evropskih trgih*, v prvih dveh mesecih leta pa 166.600 vozil, kar v primerjavi s prejšnjim letom pomeni povečanje za 11,7 oziroma 10,4 odstotka. Rezultat presega rast v avtomobilski panogi, ki je februarja znašala 7,1 odstotka, v letošnjem letu pa 6,8 odstotka.
Fordov skupni tržni delež se je v obeh obdobjih povečal za 0,3 odstotne točke ter je dosegel 7,3 odstotka februarja in 7,5 odstotka v letošnjem letu.
“Kupci so se odlično odzvali na naše najnovejše modele, med katerimi so Mondeo, Focus in EcoSport, pa tudi na našo povsem novo paleto gospodarskih vozil Transit,” je povedal Peter Fleet, podpredsednik za področje prodaje pri Fordu Evropa. “Trg se postopoma krepi in v letošnjem letu pričakujemo, da bomo zagon nadaljevali z izjemnimi novimi vozili, kot so Focus ST, Mustang in S-MAX, prav tako pa bomo uvedli novo prestižno linijo Vignale.”
Na doseganje Fordovih boljših rezultatov v Evropi v veliki meri vpliva uspešna prodaja v prodajnih kanalih z večjo vrednostjo, vključno z maloprodajo in prodajo kupcem avtoparkov. Fordov maloprodajni tržni delež se je februarja povečal za celo odstotno točko na 8,1 odstotka in za 0,7 odstotne točke na 8,2 odstotka v letošnjem letu. V maloprodaji in prodaji kupcem avtoparkov so februarja skupno prodali 74 odstotkov Fordovih osebnih vozil, kar je šest odstotkov več od povprečja v panogi.
Značilnosti prodaje vozil v februarju
Dobro so se prodajali vsi Fordovi izdelki, posebno povpraševanje pa je bilo po novih modelih.
Prodaja Mondea se je v primerjavi z lanskim letom povečala za 33 odstotkov, število naročil pa se je povečalo za 70 odstotkov, saj različice povsem novega Mondea prav zdaj prihajajo v Fordove prodajne salone po vsej Evropi. Za 30 odstotkov se je v primerjavi s tem mesecem v lanskem letu povečalo tudi število naročil novega Focusa.
Znatno se je povečala tudi Fordova prodaja športnih terencev, saj je bilo po Kugi kar za 40 odstotkov večje povpraševanje, obenem pa je bil to za ta model prodajno najuspešnejši februar od uvedbe prve generacije Kuge leta 2008. V prvih dveh mesecih so se v primerjavi z enakim obdobjem prejšnjega leta naročila povečala za 38 odstotkov. Kompaktni SUV EcoSport je dosegel največjo mesečno prodajo od uvedbe modela v sredini lanskega leta.
S povsem novo in razširjeno paleto Transitov, ki vključuje modele Transit, Transit Custom, Transit Connect in Transit Courier, je Ford ohranil zagon pri prodaji gospodarskih vozil in povečevanju tržnega deleža. Prodaja gospodarskih vozil se je februarja povečala za 40 odstotkov, v letošnjem letu pa za 36 odstotkov. Tržni delež se je povečal za 2,7 oziroma za 2,6 odstotne točke na 11,6 in 12,5 odstotkov v februarju in letošnjem letu, to pa je največji tržni delež v skoraj dveh desetletjih, s katerim se je Ford uvrstil na drugo mesto med najuspešnejšimi znamkami gospodarskih vozil v Evropi v prvih dveh mesecih letošnjega leta. Februarja so se naročila Fordovih gospodarskih vozil v primerjavi s prejšnjim letom povečala za 86 odstotkov.
0 komentarji:
Objavite komentar