nedelja, 8. marec 2015

Ford je poskrbel za športni praznik v Ženevi: prva javna predstavitev novega Focusa RS, premiera superšportnika Ford GT v Evropi

Ford je poskrbel za športni praznik v Ženevi: prva javna predstavitev novega Focusa RS, premiera superšportnika Ford GT v Evropi

·       Ford je na Avtosalonu 2015 v Ženevi razstavil povsem novega Focusa RS in povsem novega superšportnika Ford GT – dva izjemno zmogljiva avtomobila nove globalne ekipe Ford Performance

·       Focus RS je prvič na ogled na avtomobilskem salonu kjerkoli po svetu, opremljen pa je s Fordovim športnim štirikolesnim pogonom z dinamičnim nadzorom vektorjev

·       Prvi RS z nadzorom speljevanja in voznimi načini – vključno s prvim načinom za nadzorovano drsenje (‘driftanje’) v panogi – razvije več kot 320 KM, ustavljajo ga najzmogljivejše zavore RS, aerodinamični pripomočki pa izničijo dviganje vozila

·       Povsem novi Ford GT je prvič postavljen na ogled v Evropi, z zmogljivostjo, karoserijo iz ogljikovih vlaken, aktivno aerodinamiko in motorjem EcoBoost z dvojnim turbopolnilnikom pa postavlja nova merila Fordovih inovacij

·       Oba avtomobila sta del nove športne dobe družbe Ford, ki bo do leta 2020 po vsem svetu uvedla 12 novih športnih modelov, pri njuni predstavitvi pa je pomagal legendarni dirkač Formule 1 Johnny Herbert

·       Del Fordove športne palete v Ženevi sta tudi novi Focus ST – prvič na voljo z dizelskim motorjem – in izjemno cenjena Fiesta ST

·       Ford predstavlja povsem novi dirkalnik za reli Fiesta R2, ki ga poganja 1,0-litrski motor EcoBoost, in enosedežnik za dirke v razredu MSA Formula, ki bo nasledil svetovno znani dirkalnik iz tekmovanj Formula Ford


Ženeva, 3. marec 2015 – Družba Ford Motor Company je pod soj žarometov Avtosalona 2015 v Ženevi postavila svojo tehnološko najbolj napredno paleto športnih modelov doslej. Na avtomobilskih salonih po svetu se tako prvič predstavlja povsem novi Ford Focus RS, vrhunska športna kombilimuzina, evropsko premiero pa je dočakal tudi povsem novi superšportnik Ford GT.

Oba modela je pomagal predstaviti legendarni dirkač Formule 1 Johnny Herbert, na sosednjih razstavnih mestih pa si lahko obiskovalci ogledajo tudi novega Focusa ST, ki je prvič na voljo z izjemno zmogljivim dizelskim motorjem, nadvse cenjeno Fiesto ST in povsem novega Forda Mustanga.

“Paleta Fordovih športnih vozil na avtomobilskem salonu v Ženevi se razteza od kompaktne kombilimuzine do superšportnika in z 12 modeli, ki jih bomo na trg poslali do leta 2020, se športno navdušenim voznikom obeta odlična doba,” je povedal Jim Farley, izvršni podpredsednik družbe Ford Motor Company in predsednik za Evropo, Bližnji vzhod in Afriko. “Športna strast se pretaka po Fordovih žilah, naše poslanstvo pa je, da zagotovimo dostopnost športnih vozil kar se da veliko ljudem.”

“Ford predstavlja tudi osupljive nove izdelke, kot je povsem novi SUV Ford Edge, ter novo izkušnjo prestižnejšega izdelka in storitev Vignale, s katero bomo razširili krog uporabnikov, ki jih nagovarjamo,” je dodal Farley.

Tretja generacija športne kombilimuzine Focus RS pionirsko uvaja inovativen Fordov sistem športnega štirikolesnega pogona ter kot prvi RS omogoča izbiro voznih načinov – vključno s prvim načinom za nadzorovano drsenje (‘driftanje’) v panogi – in nadzor speljevanja Launch Control. Povsem novi superšportnik Ford GT s svojo zmogljivostjo postavlja nova merila Fordove inovativnosti na področju zmanjšanja teže, aerodinamike in tehnologije EcoBoost.

Oba modela je razvila nova ekipa Ford Performance, ki je na globalni ravni združila strokovnjake oddelkov Ford SVT, Team RS in Ford Racing. Ford Performance bo laboratorij in preizkusni poligon za ustvarjanje edinstvenih športnih vozil, delov, dodatne opreme in izkušenj za uporabnike, pa tudi za uvajanje inovacij in tehnologij, s katerimi bodo izboljšali Fordove izdelke v celotni paleti modelov. Pred ekipo je uresničitev cilja z 12 novimi športnimi vozili do leta 2020, kar bo izjemna dopolnitev bogate športne dediščine družbe Ford Motor Company.

V Ženevi sta prvič razstavljena tudi dva povsem nova dirkalnika, ki ju poganja Fordov motor EcoBoost, letos pa ju čakajo prvi spopadi na avtomobilskih dirkah. Dirkalnik za reli Ford Fiesta R2, ki temelji na proizvodni različici Fieste in ga poganja nagrajeni 1,0-litrski Ford EcoBoost, bo prvi avtomobil v svojem tekmovalnem razredu s homologiranim 1,0-litrskim motorjem. Posebej izdelani enosedežnik za tekmovanja MSA Formula je naravni naslednik uspešnega modela za dirke v razredu Formula Ford.

Povsem novi Focus RS
Za boljše vodenje, prenos moči in hitrost v ovinkih omogoča Fordov športni štirikolesni pogon (AWD) z dinamičnim nadzorom vektorjev navora prenos do 70 odstotkov navora na zadnjo os. Izbira običajnega, športnega ali dirkaškega voznega načina (Normal, Sport ali Track) zagotavlja optimalno zmogljivost na cesti ali dirkališču, način za nadzorovano drsenje ('driftanje'), ki predstavlja novost v avtomobilski panogi, pa podpira drsenje z nadzorovanim prekrmiljenjem na tekmovalni stezi.

Nadzor speljevanja (Launch Control) s prilagoditvijo nastavitev podvozja in sistemov pogonskega sklopa poskrbi za vrhunsko zmogljivost na startni črti in najhitrejše možno pospeševanje ne glede na pogoje.
Voznik v meniju izbere nadzor speljevanja, prestavi v prvo prestavo, do konca pritisne na plin in nato sprosti sklopko. Vozilo zagotovi optimalen pogon – vključno s porazdelitvijo navora prek sistema AWD – in ohranja maksimalen navor s funkcijo za dodatno tlačno polnjenje (overboost) s turbopolnilnikom, uravnava sistem za nadzor prenosa moči in nastavlja blažilnike.

Fordov 2,3-litrski EcoBoost razvije več kot 320 KM, zato mora biti Focus RS opremljen z zmogljivimi zavorami Brembo s štirimi zavornimi bati in hlajenimi sprednjimi koluti s premerom 350 mm, zunanje oblikovanje pa za optimalno vodenje in stabilnost pri velikih hitrostih odpravlja sile dviga.

Povsem novi Focus RS je 30. avtomobil z legendarno oznako RS (“Rallye Sport”), ki je rezervirana za Fordove modele s pionirsko vlogo pri uvajanju športnih tehnologij. Focus RS je naslednik slavnih Fordovih modelov, med katerimi so bili tudi Escort RS1600 s 16 ventili leta 1970, Sierra RS Cosworth s turbopolnilnikom leta 1985 in Escort RS Cosworth s štirikolesnim pogonom leta 1992.

Ford GT
Vrhunec v paleti izdelkov skupine Ford Performance predstavlja povsem novi Ford GT z aerodinamično karoserijo iz ogljikovih vlaken in izjemno učinkovitim motorjem V6 EcoBoost z dvojnim turbopolnilnikom, ki zagotavlja eno najboljših razmerij med močjo in maso v kategoriji proizvodnih modelov, in inovacijami, s katerimi bodo v prihodnosti opremljeni tudi drugi Fordovi modeli v širši paleti izdelkov.

Ford GT je ultra-zmogljiv superšportnik, ki na najboljši način predstavlja tehnološke prednosti zmogljivosti motorja EcoBoost, aerodinamičnega oblikovanja in izdelave iz lahkih ogljikovih vlaken.

Poganja ga najzmogljivejši EcoBoost iz Fordove proizvodnje motorjev doslej – razvije več kot 600 konjskih moči in navdušuje z osupljivo varčno učinkovitostjo –, dopolnjuje pa ga sedemstopenjski menjalnik z dvojno sklopko. Uporaba naprednih lahkih kompozitov, med katerimi so tudi ogljikova vlakna za potniško celico in karoserijske ploskve ter aluminij za izdelavo sprednjega in zadnjega pomožnega okvirja, zagotavlja optimalno pospeševanje, vodenje, zaviranje in učinkovitost modela GT.

Za kar se da majhen upor in povečanje sile pritiska k tlom je karoserija oblikovana kot kapljica, dodani pa so tudi pripomočki za aktivno aerodinamiko. Najsodobnejše podvozje modela Ford GT je opremljeno z aktivno dirkaško torzijsko gredjo in vzmetenjem z batnico, višina vozila je nastavljiva, zavorni koluti pa so izdelani iz ogljika in keramike. Novi GT bo eno najbolj ekskluzivnih Fordovih vozil vseh časov, saj ga bodo prodajali le v omejenih količinah.

Novi Focus ST
V Fordovih prodajnih salonih po Evropi že sprejemajo naročila za najnaprednejšo različico Forda Focusa ST doslej, ki je na voljo v izvedbi s petimi vrati ali kot karavan, navdušuje pa s še bolj odzivno, uravnovešeno in prefinjeno izkušnjo vožnje ter prvič tudi z možnostjo izbire motorja – kupci lahko izbirajo med bencinskim in dizelskim motorjem.

Optimalno vozno dinamiko zagotavljajo različni ukrepi, med katerimi so tudi povečanje togosti sprednjega dela karoserije, povsem nove sprednje vzmeti, bolj športna nastavitev amortizerjev in spremenjena umeritev električnega servovolana.

Ob bok preizkušenemu odličnemu 2,0-litrskemu bencinskemu motorju EcoBoost z 250 KM se je prvič postavil novi 2,0-litrski dizelski motor s 185 KM, ki v razponu 2000–2750 vrtljajev v minuti razvije navor 400 Nm, s katerim novi Ford Focus ST poskrbi za novo raven vsakodnevne uporabnosti.

Model odlikujejo še bolj športno in agresivno oblikovanje ter tehnologije za pomoč vozniku, priročnost in povezave, vključno s sistemom povezav SYNC 2. Prvič sta na voljo sistem prilagodljivih sprednjih žarometov in opozorilo na promet za vozilom.

Fiesta ST
Ob prvi predstavitvi v začetku leta 2013 se je Fiesta ST v Evropi in drugod po svetu hitro uveljavila kot vodilna majhna športna kombilimuzina, saj je že v prvem letu prodaje osvojila več kot 20 nagrad in priznanj.

Fiesta ST kot najzmogljivejša proizvodna različica najbolje prodajanega majhnega avtomobila v Evropi* z 1,6-litrskim bencinskim motorjem EcoBoost razvije 182 KM, za odlično vodenje in izjemno vozno dinamiko pa je opremljena z izboljšanim vzmetenjem in zavornim sistemom. Prav tako je s pomočjo elektronike poskrbljeno za optimalne lastnosti podvozja Fieste ST, med funkcijami pa sta tudi nadzor vektorjev navora in elektronski nadzor stabilnosti s tremi načini.

Povsem novi Fordovi modeli za avtomobilske dirke
Fiesta R2 bo prvi dirkalnik za reli z 1,0-litrskim motorjem s homologacijo upravnega organa avtomobilskega športa FIA v skladu z novimi pravili, ki zdaj v reliju razreda R2 dovoljujejo tekmovanje vozil z 1,0-litrskim motorjem. S Fordovo podporo so jo razvili v podjetju M-Sport, opremljena pa je z močno prilagojenim menjalnikom, zavorami in sistemom vzmetenja, njena zasnova pa bo odlična podlaga za razvoj kariere mlajših voznikov v reliju na svetovnem odru.

Novo poglavje v zgodovini Fordovih dirkalnih enosedežnikov odpira povsem novi model za dirke MSA, ki ga poganja 1,6-litrski Fordov EcoBoost s 160 KM, izdelan pa je na podvozju v skladu s pravili FIA za razred Formula 4. Za večjo varnost je podvozje izdelano z najnovejšo tehnologijo uporabe ogljikovih vlaken. Formula MSA – prvenstvo Formule 4 je v skladu z določbami FIA namenjeno pripravi mladih voznikov za vstop v mednarodne dirkaške vode – je naravni evolucijski naslednik izjemno uspešnega dirkalnika za prvenstvo v Formuli Ford, ki je s Fordovo podporo potekalo v Veliki Britaniji.

Povsem novi Ford Mustang
Po več kot 50 letih proizvodnje lahko zdaj kupci prvič tudi v Evropi naročijo povsem novega Forda Mustanga, ki navdušuje z vrhunsko zmogljivostjo in prefinjenostjo. Eleganten profil in značilna trapezoidna maska, ki spominja na nos morskega psa, sta zaščitni znak klasičnega Mustanga. Nova izvedba tridimenzionalnih zadnjih tridelnih luči LED in zunanjih ogledal je posebnost posebej za Evropo zasnovanega modela.

Povsem novi Ford Mustang je v Evropi na voljo s cenjenim Fordovim 5,0-litrskim motorjem V8 s 418 KM in 524 Nm navora in z 2,3-litrskim motorjem EcoBoost, ki razvije 314 KM in 434 Nm navora, kolesom moč motorja posreduje šeststopenjski ročni ali samodejni menjalnik, povsem nova sistema sprednjega in zadnjega vzmetenja pa sta serijsko dopolnjena s paketom nastavitev podvozja Performance Pack.

Serijska oprema vključuje 19-palčna platišča, športne zavore in sistem povezav z glasovnim upravljanjem SYNC 2 z 8-palčnim barvnim zaslonom na dotik. Med desetimi zunanjimi barvami sta tudi ekskluzivna Competition Orange in trislojna Triple Yellow.


“Paleta športnih vozil oddelka Ford Performance je med najbolj celovitimi v Evropi, med njimi pa je čedalje več modelov, ki so primerni za različne finančne možnosti in življenjske sloge kupcev. Ponudbo je zdaj dopolnil tudi legendarni Mustang, ki je naletel na izjemen odziv med evropskimi uporabniki,” je povedal Farley.

0 komentarji:

Objavite komentar

Deli

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More