Ford kupcem Mondea omogoča izjemno izbiro, saj je na voljo 13 bencinskih, dizelskih in hibridnih pogonskih sklopov.
Kupci povsem novega Forda Mondea lahko pri naročilu izbirajo v doslej najobsežnejši paleti pogonov, saj je na voljo kar 13 kombinacij pogonskih sklopov.
Ford začenja proizvodnjo Mondea z večkrat nagrajenim 1,0-litrskim bencinskim motorjem EcoBoost, na voljo pa bodo tudi izjemno zmogljivi 2,0-litrski dizelski motorji z 210 KM.
Paleta Mondeov, ki vključuje model Mondeo Hybrid ter karoserijske izvedbe s štirimi in petimi vrati ter karavansko različico, bo razširjena s Fordovim inteligentnim štirikolesnim pogonom.
Ford je od uvedbe povsem novega Mondea konec lanskega leta prejel že več kot 8000 naročil, polovica kupcev pa je izbrala napredne dinamične žaromete LED in tehnologijo z aktivnim parkirnim pomočnikom.
Köln / Ljubljana, 18. februar 2015 – Ford je razširil paleto kombinacij pogonskih sklopov, ki jih lahko naročijo kupci povsem novega Forda Mondea, zato je uporabnikom v Evropi na voljo doslej
največja izbira.
V proizvodnih obratih že nastajajo modeli, opremljeni s Fordovim večkrat nagrajenim 1,0-litrskim motorjem EcoBoost – prvim 1,0-litrskim bencinskim motorjem v tem segmentu. Paleto dopolnjuje tudi novi 2,0-litrski dizelski bi-turbo TDCi z 210 KM, za optimalen prenos moči na podlago in izjemno zmogljivost pa poskrbi inteligentni štirikolesni pogon.
Povsem novi Mondeo, ki je na voljo v karoserijskih izvedbah s štirimi in petimi vrati ter v karavanski različici, zdaj omogoča kar 13 kombinacij pogonskih sklopov, med katerimi so tudi:
· 1,0-litrski bencinski EcoBoost s 125 KM z ročnim menjalnikom
· 1,5-litrski bencinski EcoBoost s 160 KM z ročnim ali samodejnim menjalnikom
· 2,0-litrski bencinski EcoBoost z 203 KM in 240 KM s samodejnim menjalnikom
· 2,0-litrski dizelski TDCi s 150 KM in 180 KM z ročnim ali samodejnim menjalnikom
· 2,0-litrski dizelski TDCi s 150 KM in 180 KM z inteligentnim štirikolesnim pogonom
· 2,0-litrski dizelski TDCi z 210 KM s samodejnim menjalnikom
· bencinski-električni hibridni pogon s 187 KM
Kupci Mondea lahko izberejo tudi modele ECOnetic z ultra-nizkimi izpusti CO2, nova Fordova izkušnja lastništva razkošnega izdelka in storitev Vignale pa bo v nadaljevanju letošnjega leta prvič na voljo prav z modelom Ford Vignale Mondeo.
“S polno paleto pogonskih sklopov na proizvodni liniji našega najsodobnejšega obrata v španski Valencii kupcem Mondea nudimo največjo izbiro doslej,” je povedal Roelant de Waard, podpredsednik za trženje, prodajo in storitve pri Fordu Evropa. “Z dovršenimi tehnologijami, kot so napihljivi zadnji varnostni pasovi, ki predstavljajo novost v tem segmentu, je Mondeo še bolj privlačen.”
Ford je od uvedbe konec lanskega leta prejel že več kot 8000 naročil Mondea. Prodaja povsem novega Mondea se je januarja v primerjavi z lanskim letom povečala za 29 odstotkov, število naročil pa se je ob začetku dobave Fordovim prodajnim salonom v Evropi povečalo za 60 odstotkov.
Napredne tehnologije so zelo priljubljene, saj je 53 odstotkov kupcev naročilo aktivno pomoč pri parkiranju s pravokotnim parkiranjem, 44 odstotkov pa jih je izbralo dinamične žaromete LED s sistemom prilagodljive osvetlitve.
Inovativni novi motorji
Fordova različica 1,0-litrskega motorja EcoBoost s 125 KM je posebej zasnovana in umerjena za pogon Mondea ter omogoča porabo 5,1 l/100 km pri izpustih CO2 119 g/km.*
1,0-litrski EcoBoost, ki je leta 2014 že tretjič zapored osvojil cenjeni naziv Mednarodni motor leta, zagotavlja moč znatno večjega motorja s ključnimi tehnologijami EcoBoost, med katerimi sta tudi visokotlačno direktno vbrizgavanje goriva in dvojno neodvisno variabilno krmiljenje ventilov. Turbopolnilnik z majhno vztrajnostjo se zavrti do 248.000 vrtljajev v minuti oziroma več kot 4000-krat v sekundi, kar je skoraj dvakrat več od največjega števila vrtljajev turbopolnilnikov, ki so v letu 2014 poganjali motorje dirkalnikov Formule 1.
Fordov novi 2,0-litrski dizelski bi-turbo motor TDCi razvije moč 210 KM in 450 Nm navora – na voljo od 2000 vrtljajev v minuti – z izpusti CO2 samo 124 g/km in porabo 4,8 l/100 km.* Novi motor dopolnjuje Fordov šeststopenjski samodejni menjalnik z dvojno sklopko PowerShift, s katerim Mondeo pospeši od 0 do 100 km/h v 7,9 sekunde.
Zasnova z elektronskim nadzorom dvojnega zaporednega polnilnika omogoča hitrejši odziv motorja. Na začetno zahtevo po tlačnem polnjenju se hitro odzove manjša turbina z majhno vztrajnostjo, večja turbina z večjo vztrajnostjo pa zagotavlja daljše večje tlačno polnjenje za izjemno zmogljivost.
Dovršeni štirikolesni pogon
Kupci povsem novega Mondea lahko zdaj z 2,0-litrskim dizelskim motorjem TDCi s 150 KM in šeststopenjskim ročnim menjalnikom ali 2,0-litrskim dizelskim motorjem TDCi s 180 KM in šeststopenjskim samodejnim menjalnikom PowerShift naročijo tudi inteligentni štirikolesni pogon.
Fordov inteligentni štirikolesni pogon zagotavlja brezhiben prehod med pogonom na sprednji kolesi in štirikolesnim pogonom, da samodejno izboljša prenos moči in oprijem, ko je to potrebno. Sistem vsakih 16 milisekund izmeri oprijem med kolesi in cestiščem ter lahko v 100 milisekundah prilagodi prenos moči posameznim kolesom.
“Povsem novi Mondeo še naprej dviga merila pri pričakovanjih uporabnikov glede zmogljivosti, varčnosti, prefinjenosti in varnosti,” je povedal Joe Bakaj, podpredsednik za razvoj izdelkov pri Fordu Evropa. “Fantastične možnosti so navduševale že doslej, inteligentni štirikolesni pogon pa bo zagotovil dodatno zadovoljstvo voznikov.”
Novi 2,0-litrski motor TDCi s spremenjenim ohišjem motorja, novo glavo valja in novo zasnovo vbrizgavanja goriva ter tehnologijo turbopolnilnika s spremenljivo šobo je bil med prvimi motorji, ki so ga lahko od lanskega septembra izbrali kupci ob naročilu povsem novega Mondea. Paleta pogonov za Mondea vključuje tudi novi 1,5-litrski bencinski EcoBoost s 160 KM z integriranim izpušnim zbiralnikom ter 2,0-litrski različici EcoBoosta z 203 KM in 240 KM, na voljo pa je tudi povsem novi Mondeo Hybrid.
Mondeo Hybrid je prvo hibridno električno vozilo, ki ga Ford izdeluje v Evropi. Na voljo je v izvedbi s štirimi vrati, za pogon pa uporablja dva elektromotorja in 1,4 kWh litij-ionski akumulator v kombinaciji z 2,0-litrskim Atkinsonovim cikličnim bencinskim motorjem, kar v električnem načinu omogoča vožnjo s hitrostjo do 135 km/h. Pogonski sklop zagotavlja moč 187 KM pri porabi 4,2 l/100 km in izpustih CO2 99 g/km.*
Napredne tehnologije
Napredne Fordove tehnologije in funkcije za večje udobje so izjemno priljubljene, vključno z aktivnim parkirnim pomočnikom s pravokotnim parkiranjem, ki vozniku pomaga odkriti primerno velika parkirna mesta in vozilo prostoročno vzvratno usmerja pri bočnem ali pravokotnem parkiranju.
Med kupci so cenjeni tudi dinamični žarometi LED s sistemom prilagodljive osvetlitve, ki pri vožnji prilagaja kot in intenzivnost svetlobnega snopa glede na okolico. Ogrevan volan je izbralo 27 odstotkov kupcev, 20 odstotkov pa se je odločilo za ogrevanje zadnjih sedežev.
Povsem novi Mondeo kot prvi uvaja tudi Fordovo novo tehnologijo za pomoč pri preprečevanju trčenja z zaznavanjem pešcev. Ta lahko na cesti ali ob njej zazna osebe, ki bodo morebiti prečkale pot vozila. Če se voznik ne odzove na opozorila, sistem v primeru morebitnega trčenja samodejno zavira.
Med motorji so kupci doslej največkrat izbrali Fordov 2,0-litrski dizelski motor TDCi s 150 KM (43 odstotkov naročil), 52 odstotkov se je odločilo za karavansko različico, ki je namenjena samo evropskemu trgu, 29 odstotkov pa je Mondeov profil športnega kupeja in dovršeno tehnično oblikovanje sprednjega dela poudarilo s črno barvo Panther Black.
# # #
Model (4/5 vrat)
|
Moč (KM)
|
Poraba goriva* (l/100 km)
|
Izpusti CO2* (g/km)
|
1.0 EcoBoost 6-stop. ročni
|
125
|
5,1
|
119
|
1.5 EcoBoost 6-stop. ročni
|
160
|
5,8
|
134
|
1.5 EcoBoost 6-stop. samodejni
|
160
|
6,3
|
146
|
2.0 EcoBoost 6-stop. samodejni
|
203
|
7,3
|
169
|
2.0 EcoBoost 6-stop. samodejni
|
240
|
7,3
|
169
|
2.0 TDCi 6-stop. ročni (ECOnetic)
|
150
|
4,4
|
115
|
2.0 TDCi 6-stop. samodejni
|
150
|
4,8
|
125
|
2.0 TDCi 6-stop. ročni (ECOnetic)
|
180
|
4,4
|
115
|
2.0 TDCi 6-stop. samodejni
|
180
|
4,8
|
125
|
2.0 TDCi 6-stop. ročni AWD
|
150
|
4,8
|
124
|
2.0 TDCi 6-stop. samodejni AWD
|
180
|
5,2
|
134
|
2.0 TDCi 6-stop. samodejni
|
210
|
4,8
|
124
|
2.0 Hybrid Electric
|
187
|
4,2
|
99
|
* Navedena poraba goriva in izpusti CO2 so izmerjeni v skladu s tehničnimi zahtevami in specifikacijami zadnje različice Evropske uredbe (EC) 715/2007 in (EC) 692/2008. Poraba goriva in izpusti CO2 veljajo za različico vozila in ne za posamezno vozilo. Uporaba standardnih testnih postopkov omogoča primerjavo med različnimi tipi vozil in različnimi proizvajalci. Poleg učinkovitosti na porabo goriva in izpuste CO2 vplivajo tudi način vožnje in drugi ne-tehnični dejavniki. CO2 je glavni toplogredni plin, ki povzroča globalno ogrevanje. Rezultati se lahko zaradi različnih določil voznih ciklov in predpisov na teh trgih razlikujejo od podatkov o porabi goriva v drugih delih sveta.
0 komentarji:
Objavite komentar